Bliv sponsor i Vejle Badminton Klub

Som sponsor i Vejle Badminton Klub får du fuld opmærksomhed for din virksomhed og støtter pasionerede unge mennesker i deres badmintonudvikling.

Hvem er Vejle Badminton Klub? VBK er en traditionsrig badmintonklub i Vejle midtby, og som har haft til huse i badmintonhallen på Jagtvej siden 1927.

Klubben består af over 100 ungdomspillere, 2 senior hold og over 100 motionister. Klubben har i Vejle den eneste rigtige badminton hal, som giver nogle unikke muligheder og dermed også mulighederne for unikke fællesskaber. Vejle Badminton Klub har et professionelt træner team, der sikre at alle, uanset niveau, kommer til at opnå deres yderste potentiale. Vi har mere end 10 ungdomshold, hvoraf flere ofte kvalificere sig til danmarksmesterskaberne i deres række.

Du har mulighed for at blive en del af dette unikke fællesskab. Vejle Badminton Klub tilbyder:

• Tryk på spillertrøjer, som hver weekend eksponeres ved en lang række holdkampe og turneringer i hele landet.
  • Eksponering i forbindelse med LBS, Danmarks største badminton stævne.
  • Eksponering i forbindelse med events afholdt af Vejle Badminton Klub.
  • Støtte af en masse unge mennesker, der brænder for at udvikle sig. Vi udvikler unge mennesker der i hver kamp skal tage hurtige selvstændige beslutninger.
  • Et samarbejde med en badmintonklub, der ikke er bange for at skille sig ud, sætte ambitiøse mål og ikke mindst opnå dem.
  • Selvfølglig fradragsberettigede sponsorater.

VBK tilbyder følgende sponserpakker som alle er fuldt fradragsberettigede

Trøjesponsor incl. eksponering til LBS og events arrangeret af Vejle Badminton klub

Front-Placering

• Tryk på +100 trøjer 50.000 kr.

Stort ryg placering

• Tryk på +100 trøjer 25.000 kr.

Ryg eller front tryk centralt

• Tryk på +100 trøjer 10.000 kr.

Sponsor tryk

• Tryk på +100 trøjer 7.000 kr.

Kontakt VBK ved spørgsmål eller information om alternative sponsorpakker: E-mail: ungdom@vejlebadmintonklub.dk. Tlf.: 25513138 (efter kl. 17).
Vi takker vore sponsorer

Vejle Badminton Klub