Info vedr. afhentning
Aftal med ungdom@vejlebadmintonklub.dk hvordan du får din vare fra shoppen.
Låsebrik - spil en gang ekstra i VBK
Beskrivelse
Spiller du på et hold i VBK har du mulighed for at købe en låsebrik. Med låsebrikken kan du låse op til VBK og spille, når der ikke er andre i hallen, når der er ledige baner osv.
Der kan ikke spilles, når der er almindelig hold-ungdomstræning eller anden træning.

Låsebrikken koster 500 kr. og giver ret til ovenstående i en sæson. Købet forudsætter, at du i forvejen spiller på et hold i VBK.Banelejere og andre må udelukkende anvende nøglebrikken til at låse sig ind og ud af hallen på det tidspunkt, de har booket.

Du aftaler med Steen Møller, VBK Ungdom, hvordan du får låsebrikken. Skriv til ungdom@vejlebadmintonklub.dk

Låsebrikken skal afleveres når sæsonen slutter. Afleveres brikken ikke, opkræves et gebyr på 200 kr. og man vil ikke fremover kunne købe låsebrikker.
Læg i kurv 9999 kr.
Vælg variant
RSL Classic - 1 rør bolde - fugtede
Beskrivelse

RSL Classic - 1 rør bolde - fugtede i mindst 3 uger.

Læg i kurv 9999 kr.
Vælg variant