Mandags og onsdags fjer ​- ikke for børn
Har du lyst til at spille motionsbadminton sammen med nogle venner, kolleger eller familie tilbyder Vejle Badmintonklub nogle helt fantastiske faciliteter til jer.

I badmintonhallen på Jagtvej i Vejle har vi fire doublebaner og en enkelt singlebane, som du har mulighed for at leje i sæsonen.

Er du senior kan du spille på flere måder. Seniorafdelingen i VBK består af flere hold med forskelligt niveau. Spillere kan flyttes til andre hold når trænertrup finder det nødvendigt ift. sammensætningen af holdene.Vi træner på følgende dage og tidspunkter i disse trupper:
  • Turneringsspillere: Tirsdag - kl. 19-20.30 og torsdag kl. 19-20.30.
  • Motionister (trænede tidligere turneringsspillere): mandag kl. 19-20.30
  • Motionister (ikke utrænede eller begyndere, du skal have spillet før): onsdag kl. 19-20.30
Der er træner på til turneringsspillerne. Træneren er ansvarlig for træningen og sammensætningen af holdet. Boldforbrug er inkluderet.

For træningen tirsdag og torsdag gælder følgende:

Vil du gerne starte? Alle nye holdspillere og turneringsspillere over 17 år bedes henvende sig til træner Erik Pedersen på mobil 27242149. Efter prøvetræning vil du blive indplaceret på et hold. Hvis du er utrænet eller nybegynder har VBK ikke et seniorhold, her anbefaler vi at leje en bane i stedet for eller kontakte DGI.

Seniorholdenes resultater og kommende kampe kan se på www.badmintonpeople.dk,

For mandagsfjer og onsdagsfjer gælder følgende:

Der vil primært blive spillet doubler med forskellige med­ og modspillere. Der skal ikke meldes fra, når møder, børnefødselsdage, skader eller andet forhindre én i at komme.

Hver gang vil der være en træner, der ud fra de fremmødte sætter kampe. Regn med 3 runder.

For alle hold gælder det at vi begynder når skoleleferien slutter i august og slutter i juni.

Sted: Hallen, Jagtvej 7
Kontingent er inkl. bolde.

Kontakt person:
Steen Møller