Velkommen til Vejle Badminton Klub (VBK)

I menuen ovenfor kan du læse mere om VBK og tilmelde dig et hold. Du er altid velkommen til at komme forbi og træne med et par uger for at se, om det er noget for dig.

Tilmeld dig et hold

Skal du tilmeldes et hold eller se hvilke hold vi udbyder? Klik på "holdtilmelding" i topmenuen, scroll ned og klik på "ungdom eller "senior". Du kan også klikke her:

For at tilmelde sig et hold eller leje en bane skal du have en profil. Har du ikke allerede en skal du oprette den først. Det gør du i topmenuen under "login" og "opret profil". Du kan også oprette den ved at klikke her.

Du kan altid træne med et par gange i VBK og se om det er noget for dig, for du melder dig ind og betaler kontingent. Vi har også ketchere, hvis du mangler. Se i øvrigt vores betingelser.

Aktivitetskalender

Se aktivitetskalender for ungdom i menuen.

I aktivitetskalenderen er alle holdrunder skrevet ind samt forslag til turneringer. Der er også datoer for VBK's juleturnering og klubmesterskab for ungdom.

Vejle Badminton Klub Logo_sort.jpg

Vi takker vore sponsorer